Friday, May 15, 2009

MAHATHIR: DULU VS PAK LAH, KINI VS NAJIB, SEKARANG VS DIRI SENDIRI




Memang dah kategori surat khabar lama, sesudah tak laku maka di gunakan untuk balut apa yang boleh, termasuk lah kadang2 balut sampah dan najis taik kucing.

DULU.. masa Pak Lah Jadi PM, macam2 orang tua ni pertikai, perlekeh dan memperleceh keputusan yang di buat oleh Imam al-HADHARI. Sampai Al-Imam Al-Hadhari tak tentu hala di buatnya.

KINI.. naik Najib jadi PM, perkara yang sama juga jadi dekat Najib. Bila Najib kata tak mau bertanding Dun Penanti, Mahathir tak setuju, dia mati-mati suruh Umno bertanding juga kat Penanti. Sampai sekarang Najib masih belum jumpa siapakah calon untuk Dun Penanti.KINI Mahathir tak belaga angin pula dengan Najib

SEKARANG..Mahathir tak setuju dengan diri dia sendir.. memang sah dia surat khabar lama.. dulu kat Penanti Mahathir KATA Umno kena bertanding tapi sekarang dekat Perak Mahathir dah tukar, dia kata Umno tak perlu bertanding Pilihan raya..

kesian mengenangkan nasib seorang negarawan macam orang tak keruan, dah hilang panduan.. dah tak ada siapa dia nak kritik dan pertikai, diri sendiri pun jadi..

No comments: