Saturday, December 19, 2009

NAJIB MEMANG TAKUT DOA TUAN GURU NIK AZIZ



Najib wajar takut dengan Doa TG Nik Aziz. Sebab sampai sekarang rakyat Malaysia masih ingat munajat TG NIk Aziz di stadium Kota Baru bersama dengan ratusan ribu umat Islam sehingga tubik air mata Tuan Guru Nik Aziz.

Betapa ikhlas dan dekatnya Tuan Guru dengan ALLAH, sehingga dianugerahkan kemenangan besar kepada PAS dalam Pilihanraya ke 12 lalu.

Kita masih ingat macam mana dahsyatnya serangan Umno dalam operasi merampas Kelantan sehinggakan Tuan Guru berdoa, YA Allah selamatkan lah kerajaan Islam Kelantan, YA-Allah selamatkanlah kerajaan Islam Kelantan.


Pendek kata jangan buat main-main dengan Doa seorang ulama yang menginfaqkan seluruh jiwa dan raganya demi perjuangan Islam. Tiada seorang pun manusia didalam Malaysia ini yang boleh menandingi kesungguhan Tuan Guru Nik Aziz dalam melaksanakan Hukum Allah di bumi bekas kerajaan Islam Melaka pada suatu ketika dahulu.


Kepada PM satu Malaysia dan Satu Rosmah, jangan terlalu ghairah hendak memfitnah dan menyerang peribadi Tuan Guru Nik Aziz, sebaliknya berwaspadalah dengan kekuatan Doa orang yang dizalimi dan seorang ulama yang hampir dengan Allah

No comments: