Saturday, December 19, 2009

DOA NIK AZIZ KEPADA NAJIB SUDAH NAMPAK TANDA-TANDANYA


Doa merupakan senjata bagi orang yang beriman. malah keberkesanan senjata doa ini bergantung kepada Allah taala.bagi hamba yang sering akrab jalinannya dengan al-Khalik tentu doanya itu dikira sebagai sesuatu perlu di waspadakan.kita mempunyai bukti kes yang banyak melibatkan doa NIk AZIZ yang menjadi perisai kpd serangan UmNo/Bn.

dulu kita hampir kehilangan ng. Kelantan dalam PRU 12, ketika gerakan menawan klantan di pimpin oleh Awang Adik.malah seluruh jentera BN dan pimpinan BN bertumpu di kelantan. malah duit dilunggukkan untuk memancing undi bak melungguk dengan lori di depan pintu rumah org kelantan. akhirnya solat hajat perdana yang menyaksikan tangisan doa tok guru di stadium kota baru menggagalkan segalanya....malah bukan sekadar kelantan menang bergaya bahkan kita dikurniakan lagi empat negeri yang dulunya bawah jajahan UMno.

sekaranng niii..doa tok guru jadi isu terhangat diada media, logiknya memang Umno gayat dengan Doa Nik Aziz. Tanda-tandanya sudah nampak, apabila Najib malu besar 1 Malaysia ketika undian meluluskan budget baru-baru ni. Bayangkan seorang PM yang kononnya semakin mendapat sokongan daripada rakyat tetapi budgetnya sendiri tidak mendapat sokongan yang membanggakan.

Manakan tidak budget yang hanya lulus dengan kelebihan 3 undi sahaja, itu pun nasib baiklah ada 3 kerat menteri yang ada berhampiran Kuala Lumpur,datang bergegas kalang kabut untuk mengundi budget 1 Malaysia.

Bagi Najib, waspadalah,kejadian yang memalukan ini merupakan isyarat Doa Tuan Guru Nik Aziz sudah nampak tanda-tandanya.

No comments: